lahir seorang kanak2 pada 3 oktober tahun 1990. sama seperti kanak2 lain yang ingin hidup dalam dunia fantasi seperti CINDERELLA yang menanti sepatunya dipulangkan oleh putera kacak, seperti SNOW WHITE yang tertelan apple beracun. bercita2 ingin disayangi seperti puteri beradu.. dan sebagainya..

Sunday, November 18, 2012

RAHSIA

harini aku tanak buat mukadimah. nak terus masuk isi. harap cikgu BM aku tak melenting.
PERKARA-PERKARA RAHSIA YANG ORANG TAKNAK TAHU PUN.

1) umur aku 4 ke 5 tahun gitu pernah dilanggar motorcross kaler hijau. betul-betul depan pasar tani jalan segamat hehe.

2) pernah membuat percubaan membunuh diri masa di bangku sekolah menengah. telan ubat over dos sampai pening berpeluh-peluh, muntah-muntah.

3) pernah main toreh2 tangan pakai hujung pensil tekan.

4) pernah larikan diri dari rumah satu minggu.

5) pernah 3 kali bercinta dan setiap kali putus cinta, makan masa selama 3 tahun untuk ada yang baru. yang last, baru setahun. maknanya lagi 2 tahun aku akan single kot. huhu

6) pernah ada bf berstatus duda muda, (25 tahun) anak satu. (ex bf yang ke 3)

7) masa tingkatan 4, masa tu pengawas sekolah, tapi berani pi serang penolong kanan guru besar. tapi disayangi ramai guru :)

8) tak pernah pegi cek gigi selepas habis tingkatan 5. rohayu takut cek gigi heheheheee.

9) akan menangis setiap kali sebelum tidur.

10) selalu ingat baca doa masuk toilet tapi selalu lupa baca doa keluar toilet.

11) masa sekolah rendah, pernah ramai2 curik buah kelapa depan masjid.

12) masa tadika dulu, aku pernah pi terjun kolam mandi rumah jiran aku. last2 ada orang report kat abah, abah datang bawak rotan. hehe

13) pandai panjat pokok rambutan sahaja. pokok lain-lain tak pandai.

14) tak boleh minum air yang tak ada warna. bila minum air masak, nak muntah melainkan betul2 dahaga nak minum air masak/ mineral.

ouhh banyak lagi.. tapi tu je yang ingat . hahahahaaa.. btw, harini letih+ngantok. so taknak buat penutup gak. bye muahh :*

No comments:

Post a Comment